Hej nya veckan

Ny vecka, nya tag. Hittills har jag hunnit dammsuga, läsa boken som vi ska använda till ett seminarie, ätit och kollat tv. Ska snart göra mig iordning och sedan på föreläsning 13-16. Vår grupp ska även förbereda frågor till morgondagens möte med Universitetets informatör. Riktigt intressant! Känner mig inte riktigt 100 idag så jag undrar om det blir träning ikväll. Muskelpasset är som vanligt knökfullt och jag känner inte för att skutta omkring med en överenergisk Sophia i ett Air Muskel pass. Nej, blir nog en lugn promenad idag i stället. Denna vecka kommer vi nog även få reda på ekonomitenta. Usch! Hoppas hoppas hoppas på positvt besked. Orkar verkligen inte ge mig in i ekonomidjungeln igen.
   Nu ska jag klä på mig och äta en liten lätt lunch. Antagligen bestående av en smörgås, det där med mat är inte mitt favoritprojekt nu för tiden.

Bye!

image274

Inte som det ser ut, haha! Eve klagade på ett knöligt linne och jag ryckte in. Thats it!



Kommentarer
Postat av: madde

jag tänker minsann skutta runt med en sophia så jag kan göra lite åt dig med. kul i helgen?

2008-04-14 @ 16:05:36
URL: http://mjukostens.blogg.se
Postat av: Anonym

hahah söött!

2008-04-16 @ 13:08:18
URL: http://neversmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0