Halvsjuk

Redan igår kände jag mig seg, trött och extremt orkeslös. På kvällen kröp sig febern på och huvudvärken var ett faktum. Inatt har jag yrat och kastat mig av och an i sängen. Men vi hade intervju med en Informatör vid 10 så var tvungen att släpa mig iväg. Har känt mig varm hela dagen och huvudvärken vill inte försvinna. Attans! Har vilat en timme nu och hoppas på det bästa. 
  Annars inget nytt. Jag & Stoffe letar resor som bara den. Planerar att åka till Grekland i mitten av augusti. När beror på när jag jobbar. Men vill helst inte åka till ett ställe jag redan varit på. Synd att Stoffe vill både till Cypern där jag varit 2 gånger och Kreta där jag med varit 2 gånger. Rhodos hade faktiskt varit skönt att åka till igen, för det var ju ett tag sedan. Eller Spanien av något slag, även det var länge sedan. Turkiet var en höjdare när vi var där, så fruktandsvärt varmt i september. Men vågar man åka dit efter alla oroligheter?
 Mest av allt vill jag åka tillbaka till Florida och hälsa på, men Stoffe bävar för flygresan, haha.

Nu är jag vrålsugen på en glass, men har varken ork eller lust att gå ner till pressbyrån, ser förjävlig ut.
Så får väl knapra på ett torrt digestive kex. Imorgon är det föreläsning och sedan viiiila. Jag vill träna ju, men icke innan jag är frisk och har orken tillbaka.

Det var min dag, hur var din?


Kommentarer
Postat av: carro

Jaa gör det, men frakten kostar 29.. men de är ju billigt ändå :)
Usch, har också haft feber, huvudvärk o halsont o så nyss, inte kul! Krya på dej! kram

2008-04-16 @ 14:49:36
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0