God onsdag


Vaknade vid 9 av att klockan ringde. Var så jäkla roligt för jag visste att jag skulle göra något speciellt idag men jag kom tusan inte på vad. Ska jag till skolan? Ska jag ha tenta? Ska jag åka utomlands? Ska jag till Stockholm? Viiisst fan, jag ska hem! Haha, skrattade gott för mig själv där ett tag. Så nu är jag uppe. Ska äta frukost och sedan sattsa på att ta kvart i 12 tåget. Biljett ska bokas och väskan packas. Ute på Sivansängen börjar en biljettkö arta sig och folk festar klockan alv 10 en onsdagsförmiddag. Jag säger då det! För er som ska köa kan jag meddela att kön nu är cirka 20 meter, jag har dödskoll här ifrån mitt fönster. Kanon! 
  Inatt har jag återigen drömt att jag shoppade loss på Forever 21, fast denna gånger i typ Stockholm tror jag. Köpte en jättestor fin röd clutch och skor och rosa jeans, haha. Antagligen drömde ja om Forever för att jag och Anna diskuterade att vi tar en restresa nästa år till Usa och Frankyboy.

Nu väntar gröt och macka. Sedan packa.
Rim!
/J



image279


Kommentarer
Postat av: madde

den har ökat från 20 meter nu :D

2008-04-30 @ 10:42:44
URL: http://www.mjukostens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0