Ett ljus


Ikväll vid 21.00 tände jag två ljus i mitt fönster och jag såg att fler gjorde det här på campus, vilket faktiskt värmde. Jag mår fortfarande illa över den sjuka jävla idioten som berövade ett oskyldigt barn livet, för nöjes skull. Jag är nästintill benägen att hålla med en tjej som skrev i sin blogg att vi borde införa dödsstraff i Sverige. Då kan den sjuka idioten med världens äckligaste uppsyn få smaka på sin egna medicin. Jag låter hemsk, jag vet. Men det är inte på långa vägar så hemskt som att någon tar en annan människas liv, ett barn ..

Jag mår illa!




Kommentarer
Postat av: Isa

håller med!
sen uppe på allt vet man att de lever som på hotell inne i fängelsen OCH tjänar pengar de svinen!

2008-04-14 @ 23:09:01
URL: http://lillaisas.blogg.se
Postat av: Jessie

Håller verkligen med. Tycker dem ska införa dödsstraff i sverige!

2008-04-15 @ 15:09:27
URL: http://yesss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0