Engla!


 När jag idag såg  att 42-åringen har erkänt mordet på Engla så blev jag iskall direkt. Hur kan detta ske i Sverige och hur i helvete (ursäkta) ska den lilla flickans familj kunna gå vidare efter att deras 10 åriga dotters kropp har hittats nedgrävd i marken av en psykopat? Jag mår dåligt, på riktigt. Vad är det dessa människor besitter för tankar för att kunna gå och ta en annan människas liv? En 10 årig flicka som hade hela livet framför sig, det är ofattbart.
  Jag har följt nyheterna intensivt under senaste veckan och hållt andan varje gång jag klickat mig in på aftonbladet.se. Hoppas på att få se: Engla hittad i livet. Men nej, det satte en dum jävla idiot stopp för. Fy fan för honom och alla andra sjuka människor där ute. Bäst jag slutar skriva nu innan jag tappar fattningen helt och bubblar över ännu mer. 
 
Gå in på expressen.se och tänd ett ljus för Engla och hennes familj. Det har jag gjort!



image273
bild: expressen.se




Ta vara på varandra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0