what a night!

 VILKEN LYCKAD KVÄLL!
 Hade så jäkla kul. Förfestade hemma hos mig med Sanna, J.Lindh, Herman och Linnea. Dansade, spelade kort och sjöng för fulla halsar. Sedan drog vi till Sivans där vi shakade ass och drack drinkar. Hade kanonskoj!
 
Bästa kvällen på länge alltså.
Idag vaknade jag upp och såg 3 vinflaskor det första jag gjorde. Haha. Det fullkomligt STANK pizzasallad här och det var ju inte för trevligt vill jag lova. Diskat och städat upp här lite nu och nu är jag så riktigt sugen på Mc´Donalds. Jag och Hermansson försöker ragga någon med bil, men vi lyckas inte så bra. Dessvärre!

Nu funderar vi allvarligt talat på cykel in till stan!
Fortsättning följer ..


278819-74



278819-73


278819-72


278819-71


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0