weekend!


God dagens!

Sitter i soffan och tittar ut på regnet som är tillbaka. Suck! Har klarat oss i några dagar, men nu var det dax igen. Nåväl, inte mycket att göra åt. Något man inte kan påverka är det ingen mening att tjata om, så punkt.
 Seminariumet i skolan gick bra, över förväntan. Vi var först ut och satte ribban högt ; ) Efter det var slut så drog vi och käkade i skolrestaurangen, gott var det. Sedan kopierad vi lite böcker som kommer att behövas nästa vecka då allvaret kör i gång ordentligt. Shit! Fick knalla iväg till Akademibokhandeln innan för att köpa Svenska Skrivregler, men det är en sådan bok som man kommer att ha nytta av hela livet. Så det får det vara värt!

Kom hem och tvingade upp Stoffe som hade legat i sängen hela dagen och så drog vi till Willys. Träffade Maja och språkade lite och sedan körde vi vidare genom hyllraderna ( hade dock ingen vagn, haha ).
 Nu har jag precis slängt in två tvättar ute i tvättstugan och sitter och funderar på när jag ska börja med maten. 
 För ikväll ska jag göra sen födelsedagsmiddag till darling. Sedan tv och mys : )

Imorgon ska vi på stan en sväng men ENDAST för att jag ska köpa en försenad födelsedagspresent till Stoffe. Haha. På söndag kommer da familia på besök, och även mormor och morfar. Ska bli ur trevligt!

Nää göra lite nytta nu kanske? Eller nää det är ju fredag! : )
Have a nice weekend för tusan!
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0