update!


IKEA igår blev en trevlig liten utflykt. Johanna H joinade oss så vi fyra satt bekvämt i Majas combi hela vägen till Älmhult. Väl på IKEA så provsatte vi soffor, stolar, fotöljer och allt som sig bör vid ett IKEA besök.
 Vaknade fylldes sakta men säkert och på sista avdelningen så blev det lite kaotiskt hos oss alla. Dom andra tre skulle ha stoooora växter inköpta medan jag fick panik för jag tyckte inte att jag hade något skoj i min vagn. Mitt i allt så kom Johanna på att hon ville ha en soffa hon hade hittat på Fynd avdelningen så full fart ända till början av IKEA för att hitta dynor och kuddar till hennes soffa och puuh .. vad trötta vi vart!
 Men vi kom i alla fall ut nöjda tillslut, vissa med fler kassa än andra, HOST Johanna. Blink!

Kvällen spenderades hos Hermansson med middag och att montera ihop soffan. Innan vi fick kläm på det så kom en del fula ord ut ur våra munnan. Men tillslut så, skam den som ger sig.

Idag har vi börjat en ny kurs, Konsten att tala och skriva 1. Intressant faktiskt, blir nog bra detta. Ska sätta igång med tränandet sedan vid 5, då är det aerobic muskel som gäller. Härligt! Sedan vankas det tydligen utgång ikväll, trots att jag inte är jääättesugen. Får se om jag hänger med : )

Ledig dag imorgon, häääärligt. På torsdag har vi föreläsningar heela dagen, 8-16, och sedan ska jag hem hem hem till Sturkö. Ska bli kanonskönt. Stannar nog ända till måndag, i varje fall till söndag blir det. 
 Nu har jag precis slängt i mig en portion pasta och funderar på vad jag ska göra härnäst. Lägenheten är städad, inga direkta göromål till skolan och tvätten är tvättad. Tid till att ta det lugnt med andra ord, skönt! 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0