tisdagskväll


Tisdagskväll ikväll. Ledig idag idag, men vi har suttit med det förbaskade grupparbetet i timmar och kämpat och kämpat och guuud vad frustrerade vi blev tillslut. Men imorgon ska vi finputsa det efter bibliotekskunskapen så att vi kan ha vår lediga dag på torsdag riktigt ledig! Skönt!

Har lagat godGOD mat till mig själv. Stekt lax, rotfrukter i ugn, sallad och vitlökssås. SÅ gott!
I helgen slipper jag i alla fall äta själv, hjärtat kommer ju hit. Ska bli wunderful! Måste in till stan på torsdag och köpa f-dags present : ) Myspys.

Ikväll hoppas jag på idol hos någon av brudarna.
För övrigt så har jag varit på bibblan idag och lånat två nya böcker till nästa kurs. Känns skönt att ha fyra böcker klara redan : )

Nu: disk!

278819-41

Saknar mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0