Snö vs Sol


Dagens planerade plugg gick .. tja vad ska man säga? Sådär. Jag kom i alla fall på ett ämne för min text. Ett plus till mig. Blir lite mer plugg imorgon förmiddag och söndag innan jag åker hem. Hem? Haha. Kallar redan Växjö hem. Härligt : ) Saknar som sagt mina Växjöbrudar lite, ses på måndag dock.

Appropå rubriken, snö vs sol. Vad är egentligen bäst när det gäller en semester? Att stå på skidor en vecka eller att ligga på en solstol och pressa? Valet har alltid varit så enkelt för mig tills dess att jag för ett och ett halvt år sedan provade på skidor for the very first time i Sälen. En kanonvecka var det med åkning, snö, åkning, snö, åkning ..
 Numera när jag tänker på en riktig solsemester så tänker jag på vår vecka på Bahamas under mitt au pair år, fy fan ( ursäkta ) vilket ställe.

Så jag måste nog erkänna att ett soligt Bahamas nog slår ett ruggigt och kallt skid-Sverige, faktiskt.
FAST det betyder inte att jag inte vill åka skidor igen .. Kanske redan vecka 5 i Åre.


278819-63

vs

278819-64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0