Sivans premiär!


Lördag nu då! En vecka sedan jag flyttade in på Stallvägen. Tiden har seeeeeegat sig fram, men nu jädrar kommer det nog att rinna på! Fest ikväll .. puh! Om en timme och en kvart ska vi glada MVK ( medie och kommunikations/informatörs ) nollor inta Sivansängen för grillning och mys i det vackra vädret! Sedan vidare på förfest för att sedan avsluta kvällen på Sivans. Yeyy! 
 Min Stoffe älskling kom igår, en timme innan jag skulle iväg på fest :) Och OJ vad glad jag blev. Han åkte hem för en stund sedan, kräftskiva med Atlas var det ikväll. Men var så skoj att träffa honom, så nu kan jag nog stå ut dom två veckorna som återstår tills han kommer igen. Denna gången för att stanna heeela helgen :)

Har just fixat ihop en liten marinad och tänkte kanske knalla över till Wibban ( Johanna W ) som idag flyttat in 4 dörrar ifrån mig. Eller så borde jag faktiskt göra en sallad och göra mig iordning när jag tänker efter. Idag skaffade jag vuxenpoäng till mig själv då jag nog för första gången i hela mitt liv skrev en handlingslista när jag skulle gå och handla! Ojoj. Kom dock på när vi var på väg hem att jag glömde engångsgrillen som jag ska dela med Tess, Teddie & Anna. Tess får ta en på väg upp från Ronneby.

Nehää sallad var det. Sedan duschen kanske ..

Ciaoo ha en trevlig afton för det tänkte jag nämligen ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0