party at Camels house


I går vart det party hos Camel. RIKTIGT lyckat party blev det. Vi drog till Stallarna vid 1 eftersom vi nästan hade dansat sönder Camillas 25 kvadrat vid det lagret. Klassen är underbar kom vi fram till, med vissa undantag ; )
 Kvällen avslutades hemma hos mig med nachoschips och salsa vid 1 halv 2 snåret. Härligt!

I morse var vi ute och gick, vid 12 ska tilläggas. Ikväll blir det träning igen, trots att mina vader värker som tusan efter gårdagens tuffa pass. Haha. Efter det blir det middag och top modell hos J.Lindh och imorgon kommer jag heeeem : ) Ska bli wunderful. Trots att det hade varit nice att vara i V-sjö i helgen. But next weekend my friends.

Nu ska jag plugga, vi har gryyyymt mkt att läsa till morgondagens otäckt långa skoldag 8-16 med en timmes lunch. Måste bara tillägga att jag trivs perfekt på programmet och det verkar vara klippt och skuret till mig än så länge.

Plugg var det ja, och disk, och packning, och städning, och .. tusan med!


278819-62





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0