Old blue chair


Fick en sådan riktig stor klump i magen när jag satte på Old Blue Chair med Kenny Chesney. Frank och Valeries favorit nr 1. Och hjälp vad jag saknar dom alla där borta i Florida. Så grymt sjukt mycket. Hade gjort vad som helst för att få en tur och retur biljett till Staterna just nu och Miami.
 Låten får mig att minnas dom ljumma/varma kvällarna då vi satt på framsidan i rottingstolarna och lyssnade på Chesney med palmerna vajanade ovanför huvuderna på oss. Hjälp, vad det känns avlägset. Ibland känns det knappt som om ja varit där, men jo det har jag ju. 10 månader, dom tio bästa i mitt liv. Helt klart! Hade jag fått chansen igen så hade jag helt klart gjort det.

Jag håller alla tummarna i världen för Val, you can do it!
Love you all!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0