måste plugga


god dag.

Kom just hem från skolan, föreläsning 10-12 och därefter så arbetade vi lite i våra grupper med grupparbetet till torsdag. Föreläsningen var ok, den bästa med Annelie än så länge.

 I morse pallrad jag mig upp två timmar innan skolstart för att ut och gå med Sannis, det var enormt skönt att komma ut ( som alltid på morgonen ).

 Nu måste, verkligen måste, jag plugga. Inlämning av den utredande texten på fredag. I know, det är några dagar kvar men jag vill verkligen få klart min text. Är nöjd med underrubriken jag kom på och texten hittills men visst är det lite klurigt. Handlar om retoriken, skoj va?
 I kväll blir det återigen träning. Igår gick vi allihopa på Afro Powerdance och tusan vad svettig man blev. Sjukt! Men skoj var det och idag har jag träningsvärk i ryggen, som det sig bör. Funderar över antingen Step Core eller High/Low plus ikväll. Återstår att se. Sedan Idolkväll at my place. Känn dig välkommen.

Nu var det plugg jag, jippi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0