Lyckad kväll!


Sittningen var kanon! God mat, utsökt underhållning och god dricka :) Sång, musik och lekar. Kan det bli bättre? Nu har man alltså upplevt sin första sittning. Alla var fula och DET var ju ett stort plus. 
 
Det blev mellanfest hos Johanna H innan vi drog vidare till Sivans igen för lite dans och drinkar. Drack en supergod drink, billigt som få med 33 spänn.

Idag har jag gjort supergod frukost till mig och Tess sedan har jag städat lägenheten grundligt och slöat lite. Ikväll ska vi laga mat hemma hos Wibban. Jag, Johanna H och W, Emelie och Camilla. Gott!

Nu: idol!


278819-57

Kommentarer
Postat av: carro

Hej! Jag bor också i slottsstaden.. shit vad sjukt.. undra vad det kan bero på? Har ju vart ute på facebook hos mina vänner som bor på andra ställen på campus..

2007-09-09 @ 23:02:33
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0