kluft i tidig morgontimma


God morgon!

Sitter med datorn i sängen ochtittar på Växjös lokaltv och Kluft när hon blev mottagen efter någon stor tävling, kan vara OS! Jag är hungrig, så frukost blir det snart. Och en dusch. Sedan blir det nog en liten tur in till stan med Sanna och J.Lindh. Måste fixa ditten och datten. Utgång ikväll, Sivans. Var ett tag sedan man var där och shakade ass.
 Gårdagskvällen var mycket trevlig. Taco, chips, godis och två filmer. Hata Göteborg och The Perfect Man. Vi skrek oss ungefär igenom hela Göteborgfilmen likt dampbarnet Svante. Vilka NÖTTER det finns! Men skoj var det.

Nej nu är jag riktigt riktigt hungrig. Blir nog lite frukost på sängen faktiskt, det var ett BRA tag sedan. När jag tänker efter så var det nog sist när jag fyllde 19 för ett och ett halvt år sedan. För i Florida blev det ingen svensk tradition med frulle på sängen inte :)

Nu jävlar shakar Kluft uppe på scenen i en röd spark alternativt byggdräkt. Snyggt! Sån vill jag med ha ..


image70



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0