ingen fantasi


Vår redovisning gick kanon. Annelie tyckte att vi var otroligt glada och positiva och undrade hur många gånger vi hade skrattat när vi tränade på framförandet! Haha Ett antal då själva grejen var ganska så patetisk, att informera om ett pedagogiska hjälpmedel. I alla fall när Emelie säger: man måste tänka på att trycka på paus och inte stopp när man vill stanna mitt i filmen! Haha. Vilken nivå ligger detta på egentligen? :) Men det gick bra!

Nu har jag precis avslutat min utredande text och jag ska bara fila lite till på källförteckningen! Sedan ska jag bara skicka den till mamma och pappa så att dom kan läsa igenom den och se om man överhuvudtaget förstår vad jag har skrivit.Kan ju vara en fördel! 

Ikväll ska jag laga supe till mig själv, eller supe och supe men gott ska det bli. Steka kycklingbitar med wookade grönsaker och nudlar. Mums! 
 
Kanske ska ta och fylla tiden innan träningen med lite städ oh fix, det behövs! Oh my god ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0