hurtbullar var det ja!


Jag är TRÖTT! Jag måste komma in i en bättre rutin så att jag sover mer. Nu kan jag lätt vara uppe till halv 12-12 och göra ja .. mest ingenting. Inte bra, inte bra. Halv elva ska jag sikta på ikväll. Blir antagligen Top Model hos mig ikväll. Igår var vi samlade allihopa för ett Top Model marathon hemma hos Emelie. Så lite över 11 traskade vi hemmåt, snacka trött som sagt. Haft bibliotekskunskap en timme idag och resten så har vi gjort klart arbetet som ska redovisas på fredag i seminarium.

Ska ut och gå dagens andra promenad nu med Emelie och Maja : ) Ställde nämligen klockan på tio över SJU imorse för att möta Sanna och Hermansson för en promenad. Det ni! Hurtbullar är vad vi ska bli ..

Som sagt, top model ikväll. Välkomna välkomna .. så långt sittplatserna räcker till!


image59


Hur kan man vara så snygg? Orättvist Freja, orättvist ..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0