Home


I'm home. Hemma på landet, på ön, på Sturkö. Lämnade småregn bakom mig och möttes av full storm, typ. Himmel och pannkaka vad det blåste, här gäller det att hålla i hatten vill jag lova. Växjö erbjuder inte såå mycket blåst som Karlskronas skärgård men desto mer trist och grått regn.

Idag har det varit heldag i skolan vill jag lova. Föreläsning med Sofia från 8-12, en timmes lunch och sedan på att igen med Annelie 13-16. Puh! Men det har varit två intressanta föreläsningar faktiskt.

Nu har jag fått ett gott mål mat lagat, gott gott och snart är det Idol med familjen : ) Var ett tag sedan.
Nu ska jag njuta av att vara hemma tills måndag, men ska jag vara ärlig så saknar jag redan Växjö! Haha. Min lägenhet och mina uberbraiga vänner. See u on monday!


Nu: idol
Imorgon: pluuuuugg, utredande text ska skrivas. Jippi!


Kommentarer
Postat av: madde

annelie? ung blond från öland?

2007-09-24 @ 18:50:49
URL: http://www.mjukostens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0