helgen som kom, och gick!


Helgen, har varit kanon! Helt helt kanon. Stoffe och jag har lagat goda middagar, gått mysiga höstpromenader vid sjön. varit i stan och myst i soffan. En superhelg med andra ord.
 Idag kom familjen med mormor och morfar för att hälsa på. Mamma hade gjort jättegoda smörgåstårtor som vi lunchade på. Jag berättare spökhistorier, haha, och sedan så traskade vi upp till slottet och fikade. Jättemysigt place det där. Pappa och jag utforskade varenda torn och utrymme och sedan så stod vi på den höga trappan och vinkade likt kungen och Silvia. Ingen vinkade dock tillbaka ..

Så min helg har varit bra! Bra bra bra. Nu är jag supertrött och superseg. Ska snart slänga ihop en fruktsallad på kiwi och banan och slänga mig i sängen och titta på tv. Imorgon blir det IKEA med Maja och Linnea för att införskaffa lite bra-att-ha-saker såsom galgar och förvaringsboxar.

Till helgen ska jag hem! Och det ska bli sååå skoj och skönt att komma "hem". Träffa kompisarna och givetvis familj och släkt. Skoj skoj. Hoppas på lite fest på lördag, ja tack.
 Nu ska jag göra dendärra fruktsalladen .. ögonen är trötta!


278819-61


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0