filmtajm


Kortisdag idag! Föreläsning med Håkan 9-12 sedan hem och fixa lite lunch. Slappade ett par timmar innan Emelie plockade upp mig för att åka och handla på Willys. Skönt att slippa gå med tunga kassar. För tunga var dom, shit vad man handlar men ändå ser det inte ut som om jag handlat något när jag sätter in det i kylskåpet. Mysko!
 Lagade middag , potatis och fiskbullar. Mums! Imorgon blir det helt klart lax, egna klyftpotatisar och kall sås. I'm a master in the kitchen. Ohyää!
Gick en sväng runt hela campus och uppåt slottet. Man kan ju inte klaga på att man bor på ett fint ställe i alla fall. Jag trivs i Växjö, helt klart.

Ska snart sticka till J.Lindh för lite film och måndagsmys i form av marängsviss. Gott! Ledig dag imorgon men jag ska träffa Martin och Linnea vid 10 för lite grupparbete. Sedan vill jag in till stan. Måste byta en tröja plus så vill jag ha dom där svarta byxorna på H&M. Får se om jag kan tvinga med någon!

Have a nice day, eller kväll!


278819-53

J.Lindh och jag



Kommentarer
Postat av: carro

Nu funkar facebook för mig, hoppas de gör de för dej med?! :)

2007-09-11 @ 16:01:40
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0