bra-att-ha-shopping


Om en timme drar vi till IKEA, och det ska bli nice. Trots att jag bara ska handla bra-att-ha-grejer. Suck. Nej men om jag känner mig själv rätt ( eftersom jag är ett IKEA monster ) så kommer nog en och annan ej-bra-att-ha-grej att hamna i min vagn. Faktiskt! Men täcke, galgar, tavelramar, krokar och sånt trist ska faktiskt köpas.

I går var jag sjukligt, och då menar jag sjukligt, trött. Trånade efter sägen redan vid halv 9 men jag stod emot. För hade jag lagt mig då och vaknat vid halv 9 idag så hade det blivit 12 timmars sömn och det är INTE bra för mig. Då blir jag ännu tröttare, illa illa. Så jag utstod någon extra timme framför MTV innan jag störtade i säng. Då var det mycket skönt att somna, mycket mycket.

På torsdag kommer jag hem, yihoo. Torsdag till söndag eller måndag. Känns absolut mer än 1 månad sedan som jag flyttade, herregud bara EN månad? Jag säger då det.

Nehää frukost kanske? Mm, det är en god ide!
Ciao!


image1






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0