Back in Växjö


Ja då var man tillbaka i vardagen igen. But I like it. Helgen hemma i Karlskrona har varit super på alla sätt och vis. Torsdagen och fredagen spenderades hemma med softandes. På lördagseftermiddagen blev det fotboll och sedan dax för middag på Nivå vid halv 8 med vännerna. God mat, god dricka och härligt sällskap. Kan det bli bättre? Vi traskade vidare till Stefan på förfest och vid halv 12 snåret var det Nivå igen som gällde. Där hittar vi min man, Peter, Fredde och Simon som suttit där sedan vi gick och ja .. gjort av med pengar. Haha. Jag och Lina styr kosan mot baren och vem hittar vi där om inte Snygg-Erik? Jomenvisst. Lina förbjöd mig dock att fråga honom om lov för att ta kort, haha. Står och hänger lite coolt bredvid en miniliten Erik och sedan så är det Piraten som gäller. Har inte varit där på ett bra tag och jag förstod genast varför, haha. Nej men så illa var det faktiskt inte, musiken suger bara och Sivans är bättre : ) Thats it.
 I går söndags så SLAPPADE vi. Rejält. På kvällen blev det godis och tv i min säng.

Idag var det till att upp i ottan för att hämta Stoffes bil i stan, lång histora, och sedan vänta på mitt tåg som skulle gå 10.35. Jag och Stoffe fördrev tiden på Maxi och på stationen. Efter en förvånandsvärt snabb resa med buss och tåg så är jag nu "hemma". Sanna och J.Lindh mötte upp mig på stationen och hemmåt bar det i den lilla golfen. Postfacket var överfullt och fiskarna lever, tackar. Nu har jag just smällt i mig fullkornspasta och köttbullar, gott. 
 Ska packa upp lite och sedan plugga, städningen får vänta till imorgon. Eller onsdag. Sedan MÅSTE jag handla, har typ inget i kylskåpet efter en helg hemma. Träning vid kvart över 6 och sedan idolkväll hos Maja.

Imorgon kommer även ett efterlängtat CSN då min månadsbudget har varit på bristgränsen. Men bara nästan .. ; )
Mitt namn är Spara, faktiskt ..


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0