vem har en kavel?


trevlig helg än så länge! Igår var det Idol, godisskålen och cola ( och oj vad jag har längtat efter colan nu i veckan ) .
Idag masade vi oss upp runt halv 11 och sedan tog vi med oss Maja till stan för hon skulle hämta Patrik vid tåget. Jag köpte BARA ett nagellack och öronhänge och bytte mina skinnhandskar mot en storlek mindre. Oj, jag var visst tvungen att punga ut 80 jävla spänn på kortison och mjukgörande kräm till mina händer med :/ Sura pengar. Mina händer är förstörda, alltid likadant på hösten. Sedan deppade jag ihop för att jag var en fattig student och då överraskade Stoffe mig med en jättefin blus från Indiska :) Tack.

Vid 8 snåret ska vi till Maja för fest, sedan Sivans och svänga våra lurviga och slurpla P2 i baren . Yeees. Var ett tag sedan man var på Sivans nu. Here we come!
 Ikväll ska jag och Stoffe göra pizza till middag, men jag kom just på att jag inte har någon kavel så Stoffe fick köra till Ica. Haha, smart! Igår gjorde vi asgod mat. Jag är förvånad över mig själv! Köttfärsbiffar. egna klyftisar i ugn, sallad och sås! Klyftisar har blivit något utav min paradrätt, ( dom gångerna jag inte får utbrott över att ugnsformen inte går att få rent vill säga ).

Nehää .. nu ska jag sätta ihop en pizzadeg! Ses på dansgolvet gott folk och imorgon kommer jag hem till Sturköööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0