tisdag 23 okt

Den förtväntade långa och dryga skoldagen blev trevlig och inte alls så dryg som vi trott. Vi antecknade en massa, fick långlunch och hade en övning. Blev även indelade i grupper för den kommande filminspelningen och analysen vi ska göra. Malin hade valt grupper men vi blev glatt överraskade, jag och J.Lindh att vi blev i samma :) Bra jobbat Malin!
 Nu har jag precis slängt in en tvätt i maskinen, eller två rättare sagt. Ska städa lite är det väl tänkt, puh, och plocka upp min ännu ouppackade resväska en förra veckans vistelse i Karlskrona. Träning ikväll, hoppas någon avbokar så jag kan få plats på Step core. Sedan blir det nog filmmys hos Sanna ikväll. Me like!
Nej dax att ta tag i mitt städande ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0