tårögd!


Har just tittat på Du är vad du äter och tårarna var inte långt borta. Har aldrig sett till maken på viktnedgång. 30 kilo på 8 veckor!! Hur fan går det till? Herregud. Om man hade haft den diciplin i allt man gör, hade varit något det :) 
 Varit en lång skoldag idag. Först seminarie och sedan vår muntliga framställning. Vi var sist ut och vi fick bara bra respons, kändes kanon. Varit ute och gått en sväng med Maja och sedan lagade jag kanongodmat. Stekt lax och egengjort potatismos tillagat UTAN elvisp, det ni. Första gången jag gör potatismos i hela mitt liv. Haha!

Nu blir det nog soffan en stund till. Kanske ska packa lite med till morgondagens minitrip till Malmö. Tåget går 12.55 och då blir det åka av ..


http://www.youtube.com/watch?v=ISXngS37yS4

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo, det är bara bra med mig. Tröttnat lite smått på vardagen här hemma emellan åt bara. Men det blir väl lätt så när man vet vad som finns på andra sidan, lr vad säger du? Hur är det annars, fungerar studentlivet? Krams

2007-10-04 @ 23:18:22
URL: http://laii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0