Tal till politikerna


Imorgon ska jag hålla ett bejublat tal, till politikerna. Eller njae inte riktigt. Vi ska ha examinationsseminarium om våra utredande texter vi skrev och på så sätt hålla tal. Så jag ska argumenta för att införa retoriken som obligatorisk i skolundervisningen! Hujedamej .. tränat hela dagen men ibland får jag total black out och kommer inte alls ihåg vad jag ska säga! Men det löse sig, hoppas jag. Som toppen över i:et så ska vi även bli filmade när vi talar. Hur hemskt är inte det? Höra sig själv prata och se sig själv på film, finns ju inget värre.

Plus till mig idag för att ja har städat. Behövdes vill jag lova och jag skämdes nästan när jag såg dammtusarna under sängen, woops. Men nu är dom gone forever. Eller i alla fall till nästa städning ..

Imorgon kommer Stoffe :) Ska bli skoj. Inte setts på 3 veckor nu. På lördag blir det förfest hos Maja och sedan Sivans. På söndag ska vi bli barn på nytt och leka i Äventyrsbadet, haha, med Maja och Patrik.

Ikväll blir det dance och OJ vad jag har längtat. Sedan top modell hos Emelie och förhoppningsvis ska vi öva lite på talen med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0