Sushi it is!


Idag vart det Sushi på stan med Maja, Hermis och Camel. Trevligt och gott. Sedan tog vi oss en lov på stan och kikade. Handlade faktiskt inget annat än en ögonkräm till mina extremt torra ögonlock, hoppas det blir bättre nu. Sedan drog jag och Maja till Willys, andra gången denna veckan, för att rusta upp för pojkvänbesök imorgon! Haha. 
 Planerna är ändrade inför maskeraden på tisdag. Jag ska numera vara Danny i Grease tillsammans med Sanna som Sandy. Blir helnice. Så jag ska glida fram i skinnpaj och brylkräm. Yes!
 Nu blir det snart träning, step bas idag. Sedan blir det paus för tränandet denna veckan, 4 gånger nu. Eller kaaanske imorgon med, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0