Sturkö

Då var man hemma på Sturkö igen. Känns som om det var igår! Men det är ju en hel månad sedan, tro det eller ej.
Helgen har varit superbra. Igår var vi på äventyrsbad som sagt och lekte av oss innan vi satte oss i bilen och jag körde i en och en halv timme hem. Undehåll oss med lite sång och sådant skoj.
 Tog mig en rejäl sovmorgon och sov gott och länge. Åt en god frukost och sedan kom mormor in och hejade. Nu sitter jag och bränner över alla mina bilder från mamma och pappas dator till cd skivor så jag kan bespara dom lite av det utrymme alla mina bilder har tagit. Snäll jag är. I övrigt ska jag inte göra något nämnvärt idag. Slappa och sedan ska jag ta Bredaviksrundan tror jag allt. Njuta av att vara hemma helt enkelt! Ska in och hälsa på kusin Kajsa och morbror Kylling och Brita en dag tänkte jag. På fredag blir det antagligen tjejkväll med ja .. tjejerna, haha!  Har även funderat på att åka upp till Kalmar en dag och hälsa på Linn men jag kanske hälsar på henne i Ronneby i stället :)

Ikväll ska jag tvinga mamma att klippa topparna på mig, det BEHÖVS! Ojoj, verkligen alltså.
Nu ska här brännas skivor!


278819-85

       Jag, kusin Kajsa och lillasyster förra sommaren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0