Saturday


Ja då var det lördag igen, och hej vad tiden går snabbt. Än så länge idag har jag och Stoffe klarat av en god frukost, några timmar på stan och en skön höstpromenad runt slottet. På stan inhandlades endast bra-att-ha-saker från min sida. 5 par strumpor ( jag menar, det handlar man INTE om man ska handla onyttiga grejer ), smink ( BRA, med tanke på att mitt andra var gammalt och jag numera får utslag av gammalt smink ) och en mössa. Söt, grå stickad sak från Gina. Ett måste med mössan är dock att jag har luggen framme för annars ser jag helt klart ut som en megasmurf fast med grå mössa. Inte snyggt alls.
 Nu ligger vi som döda sillar, jag i soffan och Stoffe i sängen och glor på någon tennismatch. Jag vill ha wook ikväll men Stoffe är kräsen ;) Blir kanske hämtpizza, då jag vid närmare eftertanke är väldigt slö för att laga mat. OCH det var faktiskt väldigt längesedan jag intog en fet pizza. Så ja, det blir nog pizza.
 Imorgon blir det nog lite plugg efter att Stoffe ha åkt hem. Sedan trökdag på måndag i skolan 13-18, och jag har ALDRIG någonsin i hela mitt liv gått så länge i skolan innan. Är det överhuvudtaget tillåtet? På tisdag kommer det definitivt att kännas bättre med skola 9-12 och Maskerad/Klassfest/Halloweenfest på kvällen och JA vad jag längtar. Danny it is!
  Sedan får jag kanske hit syster någon dag i veckan med. Hon har ju höstlov och kanske lägger någon av sina dyrbara dagar (haha) på att komma till mig?

Nu blir det soffan i liggande position. Have a nice weekend!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0