Malmö tur och retur


Helgen var toppen, på alla sätt och vis.
Vi bodde i en supersupersuper ( och då menar jag super ) nice etage lägenhet mitt i Malmö. Här snackar vi inte en liten studentlägenhet utan den absolut snyggaste lägenheten jag sett i hela mitt liv.
 På fredagskvällen lagade vi tacos och drack drinkar och dansade järnet. Sedan var vi ute en sväng på stan och pejlade läget inför lördagens utgång. Lördagen spenderades på stan där jag hittade en del smått och gott såsom tjocktröja, tröja, sjal, leggings och väska. Nöjd! Handla mat och sedan blev det supergod wook. Partykläderna åkte på och spacklet bättrades på. Johannas kompisar kom och Calles ( hennes brossa ) kompisar kom även dom. Kvällen var kanon!! Vi drack ännu fler drinkar, dansade så golvet svajade, rökte vattenpipa och spelade kortspel. Sjukt skoj! Blev en liten sväng på Jerikos innan vi drog hem och somnade runt 3-4 skulle jag tro.

På söndagsmorgon var man SLÖ! Vi sov till halv 12 och sedan gick vi till bageriet och handlade frulle. Slötittade på filmer och städade lite smått. Vid halv 5 gick bussen som tog oss till centralstationen och därfrån blev det tåg. En färd som vi spenderade i Bistron med kortspel och snack. Fick vänta i Alvesta alldeldes för länge för vårt tåg kom inte, tack. Så i kyla försökte vi underhålla oss själva och gick till Time och handlade chips.

Väl hemma så var soffan underbar och datorn uppskattad.
 Idag har vi varit och handlat på Citygross och sedan har jag pluggat lite. Blev High Low träning idag och nu sitter jag med datorn i knäet och slappar. Ska skicka in min text till Sofia med så jag har det ur världen. Imorgon blir det plugg plugg plugg ..

På torsdag kommer STOFFE! Yes ..


 





 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0