Malmö och Persson


Long time, no seen.
Sitter här i sängen och är trött som en gnu. VARFÖR är jag trött heeela tiden? Maja påpekade faktiskt det också idag .. mysko! Får skärpa till mig med mina rutiner såsom läggningstid o.s.v.
 Veckan går snabbt, för snabbt? Njae jag vet inte, men snabbt som tusan går det. Bara tjuter i svängarna ..
På fredag åker jag, Maja, Emelie, Camilla och Johanna H ner till Malmö för en weekend. Herman är därifrån så vi ska bo i deras lägenhet i centrala Malmö. Ska bli skoj med shopping och fest. Hoppas bara att biljettpriserna sänks lite imorgon så vi har lite pengar kvar att shoppa för ..

Imorgon är det muntlig redovisning av vår talanalys. Jag, Maja och Emelie har analyserat ett tal av vår egna Göran Persson i och med Tsunamikatastrofen. Vi är riktigt nöjda med arbetet, så det återstår bara att se vad Annelie tycker imorgon. Hoppas hoppas .. Långdag imorgon. Seminarium med Sofia 8-12. Sedan lunch och träning av föredraget 12-13, sedan framförande 13-16.

Ska träna igenom grejset en gång nu, sedan ska jag sooooova.
Najti ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0