Dagarna flyter på!

Dagarna flyter på här pau ön. Jag ägnar dom åt pluggande, ved-inkastande, promenader och datorn. Det sistnämda tragiskt mycket faktiskt. Men nu lever vi faktiskt i en moderniserad värld så då får man ta det. Punkt! 
 Vid 9 ska jag till Stoffe och kolla film, han ska träna nu innan. JAG VILL TRÄNA VUGI! DAAANCEEEEEEEE.
Imorgon ska jag klippa mig vid 11 på Etage, mamma vägrade toppa mitt hår, haha. Sedan ska jag, pappa och Josse umgås innan the whole family ska äta middag på Montmartre. Sedan ska jag och hjärtat på bio. Vi har ju faktiskt 4 år på söndag ; )

På lördag är det tjejkväll. Ska in till Carro för middag och vindrikande. Trevligt. Saknar ju Karlskrona brudarna uppe i V! På söndag beger jag mig återigen till Växjö och vardagen står för dörren. Ny kurs på måndag, nya tag. Jäjä, vi är laddade. Ska bara ha in min talanalys först till Annelie. Måste bara tillägga att jag är superdupernöjd med talet nu när vi fått dom på film. Detta bådar mycket gott för en blivande Informatörskarriär, haha.

Nej nu ska jag välja en ny bok i hyllan att plöja igenom. Har just läst ut Lyckans Hjul av Kajsa Ingmarsson. Bra, mycket bra. Läs även hennes Små citroner gula och Den ryska vännen m.fl.

278819-90

                                                                                    One year ago!

Kommentarer
Postat av: Kimj

härlig bild! God natt! Sov gott! Kram KimJ

2007-10-18 @ 20:07:09
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Tessan

hller med! den bilden var cool! det ser ut som om ni är inklippta i bakgrunden!

2007-10-18 @ 20:11:29
URL: http://royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0