back in town


VILKEN HELG! guuud, :) I fredags vart det först klippning i stan, sedan bowling och sedan middag med familjen på Montmartre. Sedan kom Stoffe och gosade :)
 Lördagen var helvild. Tjejfest hos Carro, och vilken fest sen. Temat för kvällen var vin. Vi kände oss alla enormtmt vuxna med vin och hemlagad pizza. Som jag sa: hade det varit för en månad sen så hade det varit cider och öl och hämtpizza, haha! Sedan var festen ett faktum. Carro slängde fram den turkiska pepparn och shotarna stod som spön i backen. Gruppkort och dans med fårskinnet var number one denna kväll. Tack tjejer för en HELGRYM kväll! 
 
Nu är jag tillbaka i Växjö efter en skön skön skön vecka hemma. Lite tomt nu att vara ensam i lägenheten, van att ha liv och rörelse runt omkring :)

Nu ska jag knapra knäckebröd, enda jag har hemma typ, eller inte riktigt kanske. Får nog handla imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0