1 year ago


Idag är det prick ett år sedan som jag träffade Linn och Åsa H för första gången i West Palm Beach, Florida. Åsa M med, men henne hade jag ju träffat innan :) ETT ÅR SEDAN? Var sjutton har tiden tagit vägen, kan någon säga det? Shit alltså. Och idag satt jag och kollade en del av usa bilderna, bland annat Bahamas och JÄVLAR i havet vad jag längtar tillbaka. Tillbaka till mitt bekymmerslösa Usa liv där det enda problemet för dagen var hurvidare man skulle sola, bada eller shoppa. Haha. Det är sant, så var det. Så lyxigt hade jag det i 10 månader och jag älskade varje sekund .. Can I do it again, please?

image17


Bilden är tagen för PRICK ett år sedan idag! Vid den här tidpunkten för ett år sedan så vet jag exakt vad jag gjorde. Jag var och shoppade med Linn på mitt mall, Gardens mall! I wanna go back .. so bad!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Oh, jag saknar vårt bekymmerslösa liv ..

2007-10-01 @ 20:33:45
URL: http://laii.blogg.se
Postat av: åsa-råsa

helt fucking underbart o jag saknar varje sekund..

2007-10-01 @ 21:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0