trött som ett as.


Sitter nu proppmätt i soffan, ätit stek, potatis och sås som mamma skickade med mig. Tack!
 Har varit på muskelpass nu i veckan. Var tufft, med tanke på att jag har hållit uppe i nästan 2 veckor för halsen, så man är ju inte på topp precis. Haha.
 Sedan känner jag mig blek som tusan, usch hatar vintern på det sättet. Vill sola, men vet inte om det är lämpligt med mina eksemiga armar, tusan med.
Hade Jan Einarsson idag, första föreläsningen på nya delkursen som sagt. Han var kanon. Efter skolan åkte vi till Citygross och storhandlade och sedan råkade lite Max mat slinka ner, woops.

Imorgon är vi lediga. Det ska firas med plugg. Vadå ironiskt?
Nej nu ska jag ta en dusch, sedan blir det väl någon form av sammankomst hos någon bryd!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0