Och lägenheten är min.


Yes :) Nu är den min, Tuvanäs vägen 8,1. 37 mysiga kvadrat. Glad, glad, glad.
Imorgon ska det skrivas kontrakt och uppsägning av gamla lägenheten ska ske. Någon som vill ha denna 1:a feb? Skriv gärna här då. 28,3 kvadrat.

Nu ska jag snart handla på Willys med Sanna och JLindh. Sen blir det plugg med JL, sen lite med mig själv, haha. SEN ska jag till Majis för att laga mat, mums. Ikväll slapparkväll med film och mys. PLUS att halsen börjar ge med sig. Dock ingen träning förren halsen är helt reko. 



                                  278819-46 

Nuvarande lyan, som jag vill bli av med 1:a feb :)


Kommentarer
Postat av: åsa h-råsa

bra du johanna, man skall ej träna förrän halsen e helt bra för då tas syret från kroppens immunförsvar till andningen o infektioner kan sättas igång då t-cellerna minskar, hjärnstammen påverkas o slutar sända signaler.. haha, mitt uppe i anatomiplugg.. miss you!!!!!!!!!!

2007-11-13 @ 12:52:55
Postat av: Anonym

haha! du är tokig :)

2007-11-13 @ 16:47:54
URL: http://www.fiddellin.blogg.se
Postat av: åsa h-råsa

klart jag eeeeeeeeeeeeee! :) snart e d 1 års sedan vi vip:ade i miami, d du :) karatefylla!!!!!

2007-11-14 @ 11:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0