ny dag vankas


ny vintrig (?) dag vankas i Växjö. Jag sitter i soffan och kurar, medan platttången värms upp för att sedan betjäna mitt hår. Gröt, smörgås och juice har intagits och nu luktar min arm Digestive kex. Varför? För att min kortison mot eksem luktar just detta, mysko men sant. Föreläsning 9-12, sedan ska vi nog fredagsfika på Tufvan. Sedan måste, märk måste, jag städa. Adventsstäda. Gud vad vuxet det låter. Vuxenpoäng! Ljusstaken ska upp och stjärnan veklas upp och så småningsom hängas i fönstret. Stiiiillllllaaaaaa Naaaaaatt. 
  
Ikväll blir det Idol mys med Maja och Emelie som sagt, we are the only ones left in Växjö this weekend. Imorgon kommer ANNA panna :) Mys! Vi ska shoppa, äta pepparkakor och dricka must... Heey, dejá vu! Har jag inte skrivit detta innan?
 Dags att avsluta, järnet kallar och håret skriker.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kolla in hemsidan för den perfekta julklappen till alla tjejer:)

2007-11-30 @ 08:35:33
URL: http://freewebs.com/fanplastic
Postat av: Alex

Låter nice... ha en bra dag :)

2007-11-30 @ 08:36:48
URL: http://aleqz.blogg.se
Postat av: Nilla

Hej! Sola bort eksemet funkar om det är böjveckseksem (atopiskt), 15 minuter i solariet är toppen några gånger då och då!

2007-11-30 @ 11:31:53
Postat av: Anonym

Nilla:
Har med hört att det funkar bra! Har testat förr då jag alltid haft eksem. Men är det bra om man har äcklig svampinfektion i armen med? Hehe! Alltså vita fläckor som utvecklats till infektion? Låter groooowse

2007-11-30 @ 12:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0