mina dagar

Just nu består dagarna av skola ( typ 2 föreläsningar i veckan ), plugg, träning, mat, sova, plugg, träning, mat, sova, plugg, träning, mat, sova, plugg .. ja ni fattar. Idag vart det ett HÅRT Step Core pass och jäklar vad svettig jag var. Men skönt att sitta i soffan med datorn i knäet och känna att man verkligen presterat idag. Snart kommer brudarna för film, Inte utan min dotter. Vi vill lipa idag :)
  Idag var det föreläsning 9-12, sedan drog jag, Sanna och J.Lindh till stan och Samarkand för att bland annat byta min jacka till en mindre storlek och gå inom Systemet en sväng. Ladda upp med en flaska vin till lördagens partaj hos Malin :) Black dress code, såå skoj. Sen har vi pluggat, pluggat, pluggat. Ojoj vad mycket plugg det är nu. Ångest, eeh ja. Men det löser sig :) Ledig imorgon, och då blir det .. mer plugg. Tar det aldrig slut? Jodå :)

Nej nu är brudarna på intåg, så auf wiedersehn ( stavning? )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0