Liv på fönsterbläcket.


Efter en skön plugg/tv ikväll igår så la jag mig och somnade bums, efter några sidor i boken. Vaknade med ett ryck 04.49 av att det knäppte JÄTTEhögt utanför fönstret. Kunde inte för mitt liv förstå vad det var. Det knäppte både borta vi franskaballkongdörrarna och fönstret vid sängen. Tillslut var jag bombsäker på att det var en inbrottstjuv.
 Ringde Stoffe i panik ( som jag visste var vaken för han skulle jobba ). Han försökte lugna mig med att det var elledningar som lät eller ett träd som pisskas mot fönstret. Eller hur! För det första har ja inga ledningar här utanför och för det andra inga träd heller. Haha. Somnade efter en lång stund och vaknade som en zoombie när klockan ringde 07.40. Gäsp! När jag tittade ut vad det snöööö på marken. Det är så fint så fint, kan det ha varit det som lät?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0