home.


Idag har jag missat min första föreläsning sen skolstart. Var dock bara 2 och en halv timme och dom har tydligen kollat en film och disskuterat, så så farligt var det nog inte. Anledning: trött, hängig, huvudvärk plus ATT JAG HAR EN IDIOT TILL GRANNE SOM SPELAT MUSIK MED EN JÄVLA BAS TILL KLOCKAN TRE I MORSE, DET ÄR OOOONSDAG! Jag var så arg tillslut så jag visste inte var jag skulle ta vägen. Så nej, jag har inte sovit mycket i natt. 
  Vinkade av Stoffe för en stund sen, den lyllosen ska till Gran Canaria jue, fubbis. Ha så skoj darling!
Nu ska jag diska, sedan plugga. Läsa lite texter och börja skriva på en uppgift som ska vara klar den 22:a. Sedan ska jag läsa braboken Livstid av Liza Marklund. She's good.

Åååh jag som ville träna ikväll, blir nog inte så då ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0