Hektisk dag!


Hektiskt, minst sagt. Eller haft mycket att göra helt enkelt.
Skola, handlat, städat, Idol mysat hos Emelie och .. jo det var väl det. Men skoj har det vatt!
Kom just hem, jag och Maja höll på att somna i soffan hos Emelie så vi gick hem innan röstningen tillkännages. OCH åker inte Andreas hals över huvud ikväll så vet jag inte vad, det säger jag! 
  Fick just ett mail från Emily, min sötaste goaste unge i Florida

I love you so much ! You are the best !! Do you know you are "rokin" ! Other Johanna says Hey (In Swedish !) :-* you the 1# best nanny in the world !!!!!!!!!

Är ungen underbar? Åhh vad jag saknar henne, jobbigt!
 Imorgon ska jag in till stan i ottan, eller 10 i alla fall. Då anländer fröken Johansson och sedan är det julshopping som gäller! Yes.


278819-41

Jag och Em på Disney World!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0