FÖRBANNADE GRANNAR!


JAG BLIR GALEN! Nu får väl den j'vla grannen som spelar ashögt ge sig!! Det är någon blandning av bas, trummor och elgitarr. Jag vet att klockan bara är 8. Men det är inte det minsta trevligt när man inte kan koncentrera sig på tv,n. Värst är det när man ska plugga på eftermiddagarna. Jävlar vad han bränner på då! Blir snart galen och går upp ( var han nu bor ) och knackar på! Det är skitirreterande alltså. 
 Nu ska jag jävlas tillbaka genom att höja BONDEN riktigt HÖGT! Om han kommer att höra? Dont think so .. AS!





Kommentarer
Postat av: Emil Wincent

"blandning av bas, trummor och elgitarr."

-haha
Tror den är sån där´n rock.
kan iofs vara vad som helst.

Jag lider med dig.

2007-11-30 @ 07:04:37
URL: http://Myhrkrieg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0