En hals som inte sammarbetar!

Ett, tu, tre så var halsontet tillbaka. Vad har jag gjort denna värld för att förkäna en hals som hatar mig?
Så nu försöker jag kurera mig med gurglande av saltvatten och te. Det där salta är inte för gott alltså. Vill ju inte vara sjuk och missa Z:s 20 års partaj på lördag, nej nej. Hem ska jag i alla fall på torsdag :) Skönt. 
  Hade ny introduktion idag, till nästa kurs som börjar på måndag. HEJ vad mycket plugg vi har fram till jul. Jag blir ju ihjälstressad. Shit. Så det är såhär att plugga på riktigt, I get it. Ojoj, det ska nog fixa sig det med.
 Vaknar jag med halsont i morgon så vägrar jag gå till skolan. Nej då ska jag ligga hemma och knapra alvedon och plugga. Har gästföreläsare imorgon, men inget man missar sådär efter som hon bara ska föreläsa om koflikthantering på jobb. Får ändå Wibbans anteckningar.
Nej nu ska jag sova. Ska man bli frisk så måste man faktiskt sova med. Det tillhör liksom ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0