Djupt!



Gårdagskvällen spenderades första hos Maja med god middag. Sedan traskade vi över till Emelie där det var tänkt att bli film, men ack så fel vi hade. Jag, Maja, Emelie, JLindh och Sanna fastnade i ett fruktandsvärt djupt samtal om ALLT på denna jord som vi inte kan förstå. Det handlade om allt ifrån liggsår, skoskav, sms, rymden, döden, gamlingar på ålderdomshem till rökning. Haha! Att man kan bli så djup. Men skoj var det. Kvällen fråga var ändå: Finns det liv på andra planeter?
 Idag är det pluggdag. Är inte jättemotiverad kanske,men det ska gå. Jag ska sitta hela dagen och skriva färdigt en av mina uppgifter, samt börja på den andra. Vid 13 ska jag även traska till Hyresbostäder och skriva kontrakt :)
  Marken är vit just nu. MYS! Snöat hela natten tror jag. Gode gud låt det ligga kvar och inte bli slask. Slask är det värsta jag vet i juletid. Trots att det inte är juletid riktigt än, men ni hajar.
Neej nu blir det frulle sen in i pluggets ljuuuva värld ..

Just det. Vi disskuterade även Astrid Lindgren igår. Vilken kvinna! Större och bättre fantasi får man leta efter alltså. Vi mindes tillbaka till alla videos man hade; Pippi, Lotta, Bröderna Lejonhjärta, Emil och Junibacken. Ååååh! Och idag skulle denna sagotant ha fyllt 100 bast.


                                    278819-100


278819-101


278819-102


278819-103


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0