Bra början på dagen!


Torsdag redan. En bra sådan hittills. Sov ut till halv 11, åt god frukost och hittade en jättefin vit soffa jag ska köpa av en tjej på måndag! :) Eller mamma och pappa ska hämta den i Karlshamn rättare sagt, tack.
 Sedan är jag precis hemkommen från en lååång skön promenad med Maja och J.Lindh. Har gått mer än en timme i småregnet och snackat. Nu ska jag läsa en engelsk artikel som vi ska diskutera imorgon tror jag. Sedan ska jag städa, besök väntas ju på lördag, Anna! :)
 I helgen ska vi bara mysa och chilla. Äta pepparkakor, dricka julmust och glögg och julhandla. Myspys.
Imorgon blir det tacomys med Maja och Emelie. I like my "studentliv".

Back to plugg!

278819-104


Kommentarer
Postat av: madde

fin, blocket?

2007-11-29 @ 21:38:54
URL: http://www.mjukostens.blogg.se
Postat av: Anonym

Japp blocket! Thats the shit! Bra faktiskt

2007-11-30 @ 08:31:08
URL: http://www.fiddellin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0