Bortskämda ungar och snorkiga föräldrar


Har just besökt en sajt på nätet, vilken är ointressant. MEN det intressanta är hur vissa människor ens nyter? Hur dom nyter skryta om alla pengar dom har, nyter skylta med det vitt och brett och framför allt NYTER klanka ner på andra. Åh, det är fullkomligt patetiskt. Åh, titta här, titta på min nya jacka. Titta på mina nya skor!. Haha! Att dom inte inser det själva, patetiskt. Ni kanske inte fattar var jag vill komma, eftersom ni inte vet vilka jag pratar om. Men det gör inget. Det jag vill säga är .. ja vad är det jag vill säga? Jo, att det dom här människorna inte förstår är att pengar köper inte lycka. Jag har sett det länge, men jag tror inte längre på det som dom försöker inbilla andra i sin omgivning. FÖR, är dom inte lyckliga så spelar det ta mig fan ingen roll hur mycket pengar dom sitter inne med på sin fina lilla bank. 
 Märks det att jag är frustrerad? Bra! För det var meningen .. 
    


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad betyder nyter? Hahaha..

2007-11-04 @ 09:44:11
URL: http://laii.blogg.se
Postat av: Anonym

haha! typ hur man ens vågar eller kan göra ngt, utan att skämmas! hahahah

2007-11-04 @ 14:31:16
URL: http://www.fiddellin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0