bajshud

Just nu mår jag skit, eller rättare sagt min hud. I och med att vintern är på intågande är min årliga vinter-torra-period på väg. I år är den värre än vanligt, mycket värre. Jag har en STOR vit fläck på armen, vilket är en infektion, jag ömsar skinn i fejjan som en orm, mina händer ser ut som om dom är brännskadade och armar/rygg är allmänt torra. Jag ORKAR inte! Är detta normalt? Var på campushälsa för två veckor sen. Fick lite krämer och skit, var även på apotektet igår. Jag fick order om att återkomma om det inte blivit bättre på två veckor, för då är det något annat fel på mig. Jaha , tack. Då jag ser VÄRRE ut än för två veckor sedan är det ju bara att konstatera att det är något fel på min jävla hud. Allergi? Eller bara allmänt cp?

I förgårnatt vaknade jag av att jag höll på att klia sönder mig själv. Händerna fick sig en rejäl omgång och såg dagen efter ut som om jag stoppat ner dom i ett badkar med frätande syror eller något. Skoj. Ja men gud vad skoj .. Nu försöker jag få tag på mamma som kan boka tid åt mig på hudkliniken snarast möjligt. Detta går liksom inte längre ..

Sedan kan jag ju bara konstatera att jag bli halv ruinerad av alla dessa dyra krämer som påstås vara bra för min hud. Bullshit!

Kommentarer
Postat av: Petra

åh jag bloggade också kass hud! välkommen i torrisklubben! hittar du någon bra kräm så kan du väl tipsa mig i min blogg (under "torrboll")

ciao!

2007-11-21 @ 11:20:40
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Petra

babyolja innehåller 100% parraffin vilket gör att du blir lite beroende av den (som med lypsyl) men det är bra med olja säger läkaren om det är det enda som funkar!

2007-11-21 @ 15:28:25
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0