Bad feeling!

I have a bad feeling!
Jag vet inte om vad, men något känns olustligt. Absolut ingen aning VAD, men något är det onekligen.
Just nu är jag trött på typ .. allt. Skola, lägenheten och allt. Blörk! Vill att det ska vara jul imorgon och att jag får vara hemma på Sturkö i två veckor. Behöver en paus från Växjö och allt vad det innebär.

Slut på negativiteten. Föreläsning idag 9-12, helt ok. Var dock trött, as always!
Har diskat mitt Mount Everest berg nu, det gick bra. Men tog tid. Ska slappa lite nu, sedan läsa engelska artikeln som ska vara läst till fredag. 30 sidor, går nog ganska snabbt.
 Träning ikväll, blir step muskel. Sen Top Modell kväll.
Nu är jag hungrig, så hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0