ÄNTLIGEN!


Efter 10 minst sagt intensiva timmar av plugg är jag klar. Och fy f'n vad bra det känns. Vid 4 tiden i eftermiddag var jag helt nollställd i huvudet och orkade inte tänka mer, eller rättare sagt kunde inte tänka. Har aldrig varit så tömd i skallen innan. Ingen härlig känsla. Vid 7 hade jag skrivkramp och kunde inte ens få ur mig en enda vettig mening. Nu vid 10 har jag lagrat mina två uppgifter på mitt usb-minne och det finns ingen återvändo. Imorgon har vi seminarium klockan 8-10.30, sedan raka vägen till bibblan för att skriva ut.
  Sen ska jag hem och packa och städa och sedan går tåget till obyggden, haha, Karlskrona vid kvart i 2. TROR JAG! Måste kolla biljetten ..  Jo det stämmer. Kust till kust, en timme och tjugo minuter. Skönt att slippa byta tåg. Då kan jag sitta med datorn och finurla lite.

Imorgon blir det slappt med familjas, fredag stan med Carro och Eve. På kvällen kolla fotbollsdm i staun. Lördag kväll är det partaj, Zandra 20 bast. Ska bli sinnes skoj :) Träffa alla!
 Söndag tillbaka till Växjö och på måndag ny kurs. Ingen ro och ingen vila. Shit!
Nya kursen, Språk och samhälle, verkar också bli ganska tuff. En himla massa ska klaras av på tre veckor, bland annat vår första hemtenta den 14:e.

8:e december och Göterborgresan närmar sig med stormsteg. Ska bli skoj att komma bort lite och umgås med familjen. Det gör man ju inte så mycket nu precis. Footloose med Zelmerlöw och gänget ska ses :)

Nej om jag skulle ta och lägga mig. Upp vid 7 snåret imorgon!
Tjo och tjim, superlimm! (Haha)



 


Kommentarer
Postat av: åsa h-råsa

älsklingsgumms, hur länge skall du va i gbg? jag e ju typ alltid där på helgerna! e du där den 10e?

2007-11-22 @ 11:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0